Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Wat is jouw ultieme MSI notebook-serie?  (gelezen 1333 keer)

jessievossen

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Wat is jouw ultieme MSI notebook-serie?
« Gepost op: 24 februari 2016 | 00:06:13 »

Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft MSI verschillende gaming notebook series. Zo biedt MSI notebooks met extreme en ultrakrachtige-prestaties maar heeft MSI ook notebooks voor casual of mainstream gamers. De notebook-series bestaat nu uit vijf lijnen: GT, GS, GE, GP en GL.

Elke serie richt zich op een gericht type gamer. De GT-serie is gericht op hardcore gamers. Zo heeft de GT80 Titan SLI en GT72S Dominator Pro G. Deze modellen hebben de hoogste specs en spelen games op de maximale settings met; MXM SLI, S (SuperRAID4) en Nvidia G-Sync. Beide modellen hebben desktop-level GTX980 GPU sku’s. De GT80 heeft zelfs een mechanisch toetsenbord met Cherry MX Brown switch.

De GS-serie is ontworpen voor hardcore gamers die games op high settings willen spelen maar ook een draagbaar en professioneel design wensen.

Ben jij een enthousiaste gamer en wil je altijd de beste framerate en geen low FPS? Ga dan voor de GE-serie. Deze lijn verschillende videokaarten, variërend van GTX950M tot GTX970M.

De casual gamers die naast hun werk ook willen ontspannen met online games zoals Heroes of the Storm, League of Legends of Fifa kiezen voor de GP-serie!
MSI heeft ook gedacht aan de mainstream gamers die gaan voor standaard gaming effecten, zij kunnen kiezen voor de GL-serie. 

Hecht jij ultieme waarde aan het gaming uiterlijk van jouw notebook? Ga dan voor de Prestige series. De PX en PE-series bieden extreme gaming ervaringen.

MSI biedt de beste gaming notebooks voor iedereen! Je kunt de perfecte keuze altijd vinden bij MSI! Laat ons hieronder weten wat jouw favoriete serie is en waarom en maak kans op een MSI Goodiebag!

« Laatst bewerkt op: 24 februari 2016 | 00:08:21 door jessievossen »

Bart Batenburg

• Hero Member
  • Love my gs73 laptop and ds502 headset
    • Bekijk profiel
Re: Wat is jouw ultieme MSI notebook-serie?
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2016 | 01:31:49 »

Ge en dan 17 inch, perfecte balans tussen prijs, dikte en prestaties
I'm not an employee

nickvanballegooijen

• Newbie
  • *
  • Owner of MSI GS60 2PL-008NL
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2016 | 01:40:00 »

Mijn ultieme MSI notebook-serie is de GS serie! Ik ben zelf de trotse bezitter van een MSI GS60 en man wat is dit een bakbeest! De combinatie van krachtige hardware in een strak jasje. Gewoon ongelofelijk wat er in zo'n dunne en lichte laptop zit! Ik gebruik hem voornamelijk voor schoolwerk maar gamen doe ik er natuurlijk ook op en mijn GTX 850m kan elke game gemakkelijk aan! Ik zou de GS-serie zekers aanraden!!

nathanization

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2016 | 01:40:31 »

De GS-serie en dan met name de GS60 is mijn favoriet! Goede prestaties, perfecte afmetingen en het ziet er ook nog eens super goed uit! 8)

shf.baijs

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2016 | 03:30:17 »

Mijn ultieme MSI notebook-serie is de GS serie. Het is de perfecte balans tussen Performance en Looks. 

aykutyilmaz

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2016 | 05:06:49 »

Ik zou graag een GT series hebben. Ik heb hem zelf getest en de architectuur van build is echt mooi. En het geeft wat je verwacht van een desktop in een laptop. Natuurlijk zou ik hem graag goedkoper zien te kopen voor een buitenlandse student is het soms moeilijk te kopen.

soelmanm

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2016 | 05:54:20 »

Hallo!
Mijn keuze gaat zeker weten uit naar de GT-series.
Mijn voorkeur ligt bij extreme gaming.
Zelf heb ik een GT72 2QE met 980M videokaart waar ik enorm tevreden mee ben.
Ik zou niets kunnen opnoemen wat er verbeterd aan zou móeten worden.
Perfecte koeling, fijn backlit toetsenbord wat zelf customizable is, een absoluut geweldige videokaart met 8GB RAM in deze videokaart. Veel RAM-geheugen, SSD én HDD.
Aangezien ik voor ultieme prestaties ga, en niet zo zeer voor draagbaarheid, is de keuze zeker weten gemaakt hier: De GT-serie ;) .

ro-ru

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2016 | 17:13:35 »

Ik heb nu een msi laptop uit de GP serie. Als ik een andere laptop zou kiezen zou ik voor de GS serie gaan. Mooi, strak en hele goede prestaties.

jessievossen

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 maart 2016 | 17:36:49 »

Dankjulliewel voor alle reacties, gefeliciteerd nickvanballegooijen jij wint de MSI goodiebag! Stuur de MSI Benelux Notebook Facebookpagina even een berichtje met je adresgegevens en wij zorgen dat jij de goodiebag ontvangt! :)

x-file

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 29 juni 2017 | 21:50:29 »

Best lachen dit, ik heb twee MSI laptops, ene is van de GT (dominator) serie en eentje van de GE (leopard) serie, ikzelf ken niets van gamen, werkelijk 0, maar ben wel bezig met grafische bewerkingen en daar is deze laptop ook een prachtig stuk voor.  Snelle degelijke videokaart, IPS-scherm, standaard kleuren zeer dicht bij gecalibreerde schermen, etc .....  De andere heb ik gekocht voor mijn kinderen van 6-10 en 12 jaar! 

Dit zou best wel wat sterker mogen gepromoot worden dat deze ook voor de grafische wereld een grote troef aan boord hebben zeer zeker ook het uitbreidbare RAM-geheugen etc. 
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2017 | 21:55:52 door x-file »
Pagina's: [1]